Naknada za sudjelovanje: 490 Eur bez PDV,
uključuje radne materijale i potvrdu o sudjelovanju na edukaciji.
Trajanje: 2-dnevni | vrijeme 10:00-14:00
U praksi vrijedi pravilo da je onaj tko slijedi tri najvažnija pravila dobrog dijaloga uspješan u razgovoru. Prvo pravilo zahtijeva da naučimo slušati, razmatrati i poštivati druge te nastojati da nas drugi slušaju, razmatraju i poštuju. Drugo određuje da je potrebno prepoznati vlastite reakcije i reakcije sugovornika koje presudno utječu na tijek razgovora te biti svjestan koji su odgovori prikladni, a koje nisu. Treće uči kako doći do zajedničkog cilja.
\"Nemojte nikada odustati od usvajanja novih znanja, usavršavanja, istraživanja novih mogućnosti. Dugujete sebi postati najbolja verzija onoga što želite i možete. Tako je to u svemu, pa i u komunikacijskim vještinama.\"
Naučit ćete kako na uspješan način koristiti verbalne i neverbalne komunikacijske vještine kako biste dobili željene odgovore i ishode, kako riješiti komunikacijske konflikte te kako uspješno prezentirati određeni sadržaj u javnosti.
Seminar je intenzivan, odnosno obuhvaća velik broj vježbi gdje ćete na vlastitom iskustvu usavršiti željene vještine. Nakon odslušane edukacije dobivate certifikat o sudjelovanju.
Održava se hibridno, online ili uživo u Zagrebu.
Predavanje se održava tijekom dva dana, 25. i 26.11. 2024., u trajanju od 10:00 do 14:00 sati, online.
Raspored predavanja:
Komunikacijske vještine - Uvod u komunikaciju
Poslovna komunikacija
Radionica i vježbe
U praksi vrijedi pravilo da je onaj tko slijedi tri najvažnija pravila dobrog dijaloga uspješan u razgovoru. Prvo pravilo zahtijeva da naučimo slušati, razmatrati i poštivati druge te nastojati da nas drugi slušaju, razmatraju i poštuju. Drugo određuje da je potrebno prepoznati vlastite reakcije i reakcije sugovornika koje presudno utječu na tijek razgovora te biti svjestan koji su odgovori prikladni, a koje nisu. Treće uči kako doći do zajedničkog cilja.
\"Nemojte nikada odustati od usvajanja novih znanja, usavršavanja, istraživanja novih mogućnosti. Dugujete sebi postati najbolja verzija onoga što želite i možete. Tako je to u svemu, pa i u komunikacijskim vještinama.\"
Naučit ćete kako na uspješan način koristiti verbalne i neverbalne komunikacijske vještine kako biste dobili željene odgovore i ishode, kako riješiti komunikacijske konflikte te kako uspješno prezentirati određeni sadržaj u javnosti.
Seminar je intenzivan, odnosno obuhvaća velik broj vježbi gdje ćete na vlastitom iskustvu usavršiti željene vještine. Nakon odslušane edukacije dobivate certifikat o sudjelovanju.
Održava se hibridno, online ili uživo u Zagrebu.
Kontakt osoba
Duga Džaić
duga.dzaic@dashofer.hr
01/4655-107
Kristijan Sedak doktorirao je na Poslijediplomskom studiju informacijskih i komunikacijskih znanosti pri Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Radi na Odjelu za komunikologiju Hrvatskog katoličkog sveučilišta, a predavao je i na Veleučilištu VERN, Visokoj školi za odnose s javnošću i studij medija Kairos, Govorničkoj akademiji Demosten i mnogim visokoškolskim ustanovama.
Uz predavačko iskustvo, znanje i vještine iz odnosa s javnošću i komunikacija stekao je radeći kao savjetnik i stručni suradnik Zaklade hrvatskog državnog zavjeta te glasnogovornik i suradnik u mnogim kampanjama.
Predavač je i međunarodni konzultant Instituta Robert Schuman, europskog obrazovnog središta Europske pučke stranke, vlasnik je tvrtke za komunikacijsko savjetovanje, političke kampanje i obrazovanje - Umjetnost komunikacije. Direktor je komunikacija Međunarodnog dječjeg festivala u Šibeniku. Također, suradnik je na istraživačkom projektu Opasnosti i prednosti društvenih mreža: e-profesionalizam zdravstvenih djelatnika, član je Stalne skupine za političku komunikaciju Europskog konzorcija za politička istraživanja te je nedavno bio gostujući predavač na Katoličkom sveučilištu Peter Pazmany u Budimpešti. Stipendist je Američke biskupske konferencije. Polja njegova istraživanja su politička komunikacija, javni nastupi te odnosi s javnošću. Autor je više stručnih i znanstvenih radova iz tog područja.