Seminar:
Mala škola poslovne komunikacije

Osnovne informacije

Naknada za sudjelovanje: 490 Eur bez PDV,
uključuje radne materijale i potvrdu o sudjelovanju na edukaciji.

Trajanje: 2-dnevni | vrijeme 10:00-14:00

Tema

U praksi vrijedi pravilo da je onaj tko slijedi tri najvažnija pravila dobrog dijaloga uspješan u razgovoru. Prvo pravilo zahtijeva da naučimo slušati, razmatrati i poštivati ​​druge te nastojati da nas drugi slušaju, razmatraju i poštuju. Drugo određuje da je potrebno prepoznati vlastite reakcije i reakcije sugovornika koje presudno utječu na tijek razgovora te biti svjestan koji su odgovori prikladni, a koje nisu. Treće uči kako doći do zajedničkog cilja. 

\"Nemojte nikada odustati od usvajanja novih znanja, usavršavanja, istraživanja novih mogućnosti. Dugujete sebi postati najbolja verzija onoga što želite i možete. Tako je to u svemu, pa i u komunikacijskim vještinama.\"

Naučit ćete kako na uspješan način koristiti verbalne i neverbalne komunikacijske vještine kako biste dobili željene odgovore i ishode, kako riješiti komunikacijske konflikte te kako uspješno prezentirati određeni sadržaj u javnosti.

Seminar je intenzivan, odnosno obuhvaća velik broj vježbi gdje ćete na vlastitom iskustvu usavršiti željene vještine. Nakon odslušane edukacije dobivate certifikat o sudjelovanju.

Održava se hibridno, online ili uživo u Zagrebu.

Što ćete dobiti sudjelovanjem?

  • prepoznati što komunikacija jest, a što nije,
  • naučiti kvalitetno komunicirati usmeno i pismeno,
  • prepoznati znakove neverbalne komunikacije i što znače,
  • prepoznati važnost slušanja,
  • naučiti prepoznati znakove toksičnog ponašanja,
  • moći ćete odgovoriti, komunicirati usprkos specifičnim problematičnim ponašanjima sugovornika (osobito narcisoidnim, sociopatskim, psihopatskim ponašanjima),
  • naučiti kako ne upasti u zamke, kako postaviti granice u odnosu u komunikaciji,
  • isprobat ćete učinkovite znanstveno priznate tehnike i alate za očuvanje integriteta i lakše suočavanje sa specifičnim ponašanjima kod problematičnih sugovornika,
  • naučit ćete strategije kojima si možete pomoći s \"toksičnim\" ljudima u radnom okruženju (i u životu),
  • izradit ćete vlastiti akcijski plan za promjene u ponašanju i izvedbi.

termin

Broj dostupnih seminara: 1
Najraniji termin: 25.11.2024 - 26.11.2024
Mjesto: ONLINE

Sadržaj - Mala škola poslovne komunikacije

Predavanje se održava tijekom dva dana, 25. i 26.11. 2024., u trajanju od 10:00 do 14:00 sati, online.

Raspored predavanja: 

Komunikacijske vještine - Uvod u komunikaciju

  • Važnost komunikacije – što komunikacija jest, a što nije?,
  • Vrste i oblici komunikacije,
  • Značaj neverbalne komunikacije,
  • Kako znati slušati?,
  • Primjeri iz prakse.

Poslovna komunikacija

  • Pisana poslovna komunikacija,
  • Interkulturalna komunikacija,
  • Poslovno pregovaranje,
  • Komunikacija s teškim sugovornicima,
  • Odnosi s javnošću,
  • Primjeri iz prakse.

Radionica i vježbe

  • Organiziranje govora vezano uz pitanja o činjenicama,
  • Konfrontiranje i odbijanje nerazumnih zahtjeva,
  • Pisanje poslovnih dopisa i medijskih priopćenja,
  • Kako pregovarati?,
  • Primjeri iz praske,
  • Završna diskusija i rasprava.

Imate li pitanja o ovom seminaru?

Željeli bismo pomoći!

Input:

Popis

U praksi vrijedi pravilo da je onaj tko slijedi tri najvažnija pravila dobrog dijaloga uspješan u razgovoru. Prvo pravilo zahtijeva da naučimo slušati, razmatrati i poštivati ​​druge te nastojati da nas drugi slušaju, razmatraju i poštuju. Drugo određuje da je potrebno prepoznati vlastite reakcije i reakcije sugovornika koje presudno utječu na tijek razgovora te biti svjestan koji su odgovori prikladni, a koje nisu. Treće uči kako doći do zajedničkog cilja. 

\"Nemojte nikada odustati od usvajanja novih znanja, usavršavanja, istraživanja novih mogućnosti. Dugujete sebi postati najbolja verzija onoga što želite i možete. Tako je to u svemu, pa i u komunikacijskim vještinama.\"

Naučit ćete kako na uspješan način koristiti verbalne i neverbalne komunikacijske vještine kako biste dobili željene odgovore i ishode, kako riješiti komunikacijske konflikte te kako uspješno prezentirati određeni sadržaj u javnosti.

Seminar je intenzivan, odnosno obuhvaća velik broj vježbi gdje ćete na vlastitom iskustvu usavršiti željene vještine. Nakon odslušane edukacije dobivate certifikat o sudjelovanju.

Održava se hibridno, online ili uživo u Zagrebu.

Što ćete dobiti sudjelovanjem?

  • prepoznati što komunikacija jest, a što nije,
  • naučiti kvalitetno komunicirati usmeno i pismeno,
  • prepoznati znakove neverbalne komunikacije i što znače,
  • prepoznati važnost slušanja,
  • naučiti prepoznati znakove toksičnog ponašanja,
  • moći ćete odgovoriti, komunicirati usprkos specifičnim problematičnim ponašanjima sugovornika (osobito narcisoidnim, sociopatskim, psihopatskim ponašanjima),
  • naučiti kako ne upasti u zamke, kako postaviti granice u odnosu u komunikaciji,
  • isprobat ćete učinkovite znanstveno priznate tehnike i alate za očuvanje integriteta i lakše suočavanje sa specifičnim ponašanjima kod problematičnih sugovornika,
  • naučit ćete strategije kojima si možete pomoći s \"toksičnim\" ljudima u radnom okruženju (i u životu),
  • izradit ćete vlastiti akcijski plan za promjene u ponašanju i izvedbi.

Kontakt osoba

Duga Džaić
duga.dzaic@dashofer.hr
01/4655-107

Ciljana skupina - Mala škola poslovne komunikacije

Predavač/Predavačica - Mala škola poslovne komunikacije

Kristijan Sedak, PhD

Kristijan Sedak, PhD

Kristijan Sedak doktorirao je na Poslijediplomskom studiju informacijskih i komunikacijskih znanosti pri Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Radi na Odjelu za komunikologiju Hrvatskog katoličkog sveučilišta, a predavao je i na Veleučilištu VERN, Visokoj školi za odnose s javnošću i studij medija Kairos, Govorničkoj akademiji Demosten i mnogim visokoškolskim ustanovama.

Uz predavačko iskustvo, znanje i vještine iz odnosa s javnošću i komunikacija stekao je radeći kao savjetnik i stručni suradnik Zaklade hrvatskog državnog zavjeta te glasnogovornik i suradnik u mnogim kampanjama.

Predavač je i međunarodni konzultant Instituta Robert Schuman, europskog obrazovnog središta Europske pučke stranke, vlasnik je tvrtke za komunikacijsko savjetovanje, političke kampanje i obrazovanje - Umjetnost komunikacije. Direktor je komunikacija Međunarodnog dječjeg festivala u Šibeniku. Također, suradnik je na istraživačkom projektu Opasnosti i prednosti društvenih mreža: e-profesionalizam zdravstvenih djelatnika, član je Stalne skupine za političku komunikaciju Europskog konzorcija za politička istraživanja te je nedavno bio gostujući predavač na Katoličkom sveučilištu Peter Pazmany u Budimpešti. Stipendist je Američke biskupske konferencije. Polja njegova istraživanja su politička komunikacija, javni nastupi te odnosi s javnošću. Autor je više stručnih i znanstvenih radova iz tog područja.

Uvjeti i prijava - Mala škola poslovne komunikacije

Mjesto
Datum
Predavač/Predavačica
Cijena
Prijavite se
  • ONLINE
  • 25.11.2024 - 26.11.2024
  • Kristijan Sedak, PhD
  • 490 Eur + PDV
Input:

I dalje postoje slobodna mjesta.
Postoji samo ograničen broj mjesta na raspolaganju.
Ovaj je termin nažalost rasprodan.
Garantirani termin.